Ihmeelliset mielihalut..kuten aiva VALTAVA pähkinöiden himo..tai sitte katkaravut..kuuluukohan tähän juttuun ns oudot mielihalut😄? Tällä viikolla ei ole valkun tapaamista sillä hän ei ole paikalla koko viikkona.. Joten ostin kahden viikon pussit ja vakuutin pärjääväni. Ja pärjäänhän minä. Oli mukava yllätys kun hän laittoi kuulumiskyselypostia minulle ja pitää hteyttä pienesti viikolla👍🏻 perjantaina on pikkujoulut..uusi työpaikka ja ekaa juhlat. Menussa löytyy täysin passelit vaihtoehdot minulle..erilaisia salaatteja ja uunivihannekset sekä puhdasta proteiinia broilerin tai naudan kanssa. No alko on kiellettyä..mutta aion ottaa silti rutikuivaa kuohuviiniä. Riskibisnestä....lauantaina otan salilla tai lenkillä sitten niskalenkin taas...pitäkää peukkua! Minulla on aika kova pelko suorastaan että kilot eivät lähtisikin vähenemään. Olen kokenut kalorivajeella laihduttaessa ettei paino tipu yhtään...elämme siis jännittäviä aikoja ..ja eikun jatketaan 👍🏻